Asistentka vedení společnosti
Jsme výrobní společnost zabývající se výrobou průmyslových a IT rozvaděčů a současně poskytujeme systémová řešení pro datová centra. Kvalita produktů je pro nás velmi důležitá, protože je stěžejním faktorem spokojenosti našich zákazníků. Pokud tedy máte zájem o stabilní zaměstnání a rádi byste svým týmovým duchem podpořili naši snahu zajistit pro zákazníky výrobky nejvyšší kvality, rádi Vás přivítáme do týmu.
Co vás čeká
- zajišťování chodu kanceláře, včetně všech administrativních úkolů s tím spojených
- zajišťování ubytování, letenek, lístků do 02 arény, taxi, kurýrních služeb
- obsluha návštěv
- zodpovědnost za pokladnu
- obstarávání firemní pošty
- objednávání provozního materiálu (kancelářské potřeby, občerstvení, apod.) dle schválených požadavků
- vyřizování víz
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
- ukončené středoškolské s maturitou
- praxe: 1 rok (lze i absolvent, který měl brigádní praxi administrativního charakteru)
- jazyky: angličtina
- ostatní: znalost Outlooku, Excelu, aktivní řidič
- praxi na obdobné pozici
- příjemné vystupování
Co vám můžeme nabídnout
- práci na HPP v mladém kolektivu s mezinárodním přesahem
- zajímavé finanční ohodnocení, bonusy, firemní akce,
- odborné vzdělávání
- zaškolení na nabízenou pozici
- stabilizační odměny dle odpracovaných let
- narozeninové dárky, vitamínové balíčky, hrazené očkování
- 5 týdnů dovolené
- notebook, telefon
- příspěvek na penzijní pojištění až 700,-
INFORMACE O POZICI
Místo pracoviště: | Praha |
Typ pracovního vztahu: | HPP |
Valérie Králová
Email: valerie.kralova@conteg.cz
Telefon: +420 565 300 359