Asistentka vedení společnosti

Jsme výrobní společnost zabývající se výrobou průmyslových a IT rozvaděčů a současně poskytujeme systémová řešení pro datová centra. Kvalita produktů je pro nás velmi důležitá, protože je stěžejním faktorem spokojenosti našich zákazníků. Pokud tedy máte zájem o stabilní zaměstnání a rádi byste svým týmovým duchem podpořili naši snahu zajistit pro zákazníky výrobky nejvyšší kvality, rádi Vás přivítáme do týmu.



Co vás čeká

  • zajišťování chodu kanceláře, včetně všech administrativních úkolů s tím spojených
  • zajišťování ubytování, letenek, lístků do 02 arény, taxi, kurýrních služeb
  • obsluha návštěv
  • zodpovědnost za pokladnu
  • obstarávání firemní pošty
  • objednávání provozního materiálu (kancelářské potřeby, občerstvení, apod.) dle schválených požadavků
  • vyřizování víz

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:

  • ukončené středoškolské s maturitou
  • praxe: 1 rok (lze i absolvent, který měl brigádní praxi administrativního charakteru)
  • jazyky: angličtina
  • ostatní: znalost Outlooku, Excelu, aktivní řidič
  • praxi na obdobné pozici
  • příjemné vystupování

Co vám můžeme nabídnout

  • práci na HPP v mladém kolektivu s mezinárodním přesahem
  • zajímavé finanční ohodnocení, bonusy, firemní akce,
  • odborné vzdělávání
  • zaškolení na nabízenou pozici
  • stabilizační odměny dle odpracovaných let
  • narozeninové dárky, vitamínové balíčky, hrazené očkování
  • 5 týdnů dovolené
  • notebook, telefon
  • příspěvek na penzijní pojištění až 700,-

INFORMACE O POZICI

Místo pracoviště: Praha
Typ pracovního vztahu: HPP

Valérie Králová

Email: valerie.kralova@conteg.cz
Telefon: +420 565 300 359




* Pro úspěšné odeslání formuláře je potřeba vyplnit všechna pole označená hvězdičkou.

Tento dotazník slouží pouze pro vnitřní potřebu společnosti CONTEG, spol. s r.o. Jeho vyplnění nezakládá nárok na budoucí zaměstnání ve společnosti. V případě zájmu Vás budeme sami kontaktovat.

Zpět na přehled