Reklamace

Potřebujete reklamovat zboží?

Obraťte se na obchodní oddělení nebo nám zašlete vyplněný formulář a my se vám neprodleně ozveme.

Jak probíhá reklamace?

Chci reklamovat zboží
Po zadání reklamačního požadavku vám přidělíme reklamační číslo (RMA).
01
Zboží přijmeme, zkontrolujeme ho. Následuje oprava nebo zboží vyměníme.
02
V průběhu reklamačního řízení vás průběžně informujeme o stavu vašeho požadavku.
03
Reklamaci vyřídíme v co nejkratším možném termínu, nejdéle do 30 dnů.
04

Formulář reklamace

Osobní údaje
Nastavení soukromí a cookies 🍪

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies.

 

Následující volbou souhlasíte s našimi zásady ochrany osobních údajů a cookies. Svá nastavení můžete kdykoli změnit.

Přizpůsobit