Obchodně - technický referent

Jsme výrobní společnost zabývající se výrobou průmyslových a IT rozvaděčů a současně poskytujeme systémová řešení pro datová centra. Kvalita produktů je pro nás velmi důležitá, protože je stěžejním faktorem spokojenosti našich zákazníků. Pokud tedy máte zájem o stabilní zaměstnání a rádi byste svým týmovým duchem podpořili naši snahu zajistit pro zákazníky výrobky nejvyšší kvality, rádi Vás přivítáme do týmu.



 

Pracovní náplň:

  • Komunikace s tuzemskými i zahraničními zákazníky
  • Zpracování objednávek, nabídek
  • Zajištění obchodně-technické podpory zákazníkům
  • Podpora obchodnímu týmu
  • Spolupráce s plánováním výroby, expedicí a oddělením výzkumu a vývoje 

Požadavky:

  • Znalosti na úrovni SŠ vzdělání (technický směr výhodou)
  • Zkušenosti na podobné pozici výhodou (obchod, zákaznický servis, technické produkty)
  • Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
  • Ochota učit se novým věcem, aktivní přístup k práci
  • Samostatnost a proaktivní přístup k práci
  • Uživatelská znalost MS Office (Outlook, Word, Excel)
  • Výhodou je znalost SW Microsoft Navision, SAP nebo jiných výrobních / obchodních SW 

Nabízíme:

  • Pracovní smlouvu na HPP
  • Podporu a zázemí úspěšné české společnosti s mezinárodním působením
  • Motivující mzdové ohodnocení
  • Firemní benefity, školení
  • Kariérní růst

Nástupní mzda: bude stanovena dle prokázaných znalostí, úspěšné praxi a nabytým zkušenostem v oboru

 

INFORMACE O POZICI

Místo pracoviště: Pelhřimov
Typ pracovního vztahu: HPP
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva
Požadované vzdělání Středoškolské vzdělání

Valérie Králová

Email: valerie.kralova@conteg.cz
Telefon: +420 565 300 359, +420 702 200 550




* Pro úspěšné odeslání formuláře je potřeba vyplnit všechna pole označená hvězdičkou.

Tento dotazník slouží pouze pro vnitřní potřebu společnosti CONTEG, spol. s r.o. Jeho vyplnění nezakládá nárok na budoucí zaměstnání ve společnosti. V případě zájmu Vás budeme sami kontaktovat.

Zpět na přehled